- Hotărârea 41 – Privind acordarea avizului favorabil vânzării cu drept de preemțiune a terenului proprietate privată a comunei Adunați în suprafață de 84 mp situat în comuna Adunați sat Adunați nr. 16 B
- Hotărârea 40 – Privind validarea dispoziției nr. 152 din 23.12.2019 a primarului comunei Adunați privind rectificarea bugetului local al comunei Adunați pe anul 2019
- Hotărârea 39 – Privind stabilirea taxelor de închiriere pentru spațiile și obiectele de inventar din incinta căminului cultural din comuna Adunați pentru anul 2020
- Hotărârea 38 – Privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2020
- Hotărârea 37 – Privind aprobarea rectificării bugetului local al comunei Adunați pe anul 2019 și estimările pe anii 2020-2022
- Hotărârea 36 – Privind aprobarea regulamentului de desfășurare a activităților comerciale în comuna Adunați
- Hotărârea 35 – Privind aprobarea regulamentului pentru acordarea titlului de cetățean de onoare al comunei Adunați
- Hotărârea 34 – Privind aprobarea rectificării bugetului local al comunei Adunați pe anul 2019 și estimările pe anii 2020-2022
- Hotărârea 33 – Privind aprobarea componentei echipei mobile pentru intervenția de urgență în cazurile de violență domestică pe raza comunei Adunați
- Hotărârea 32 – Privind acceptarea sponsorizării de la Direcția Silvică Prahova pentru un număr de 600 bucăți de puieți forestieri salcâm și plop euroamerican
- Hotărârea 31 – Privind necesitatea și oportunitatea investiției „Înființare rețea de distribuție gaze naturale în comuna Adunați județul Prahova”
- Hotărârea 30 – Privind necesitatea și oportunitatea investiției „Apărare de mal pe partea stângă a pârâului Provița de la baza sportivă pe o lungime de 100 ml”
- Hotărârea 29 – Privind aprobarea rectificării bugetului local al comunei Adunați pe anul 2019 și estimările pe anii 2020-2022
- Hotărârea 28 – Privind aprobarea modificării organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Adunați și al serviciilor publice din subordinea Consiliului Local
- Hotărârea 27 – Privind aprobarea cuantumului indemnizației lunare pentru consilierii locali
- Hotărârea 26 – Privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al comunei Adunați
- Hotărârea 25 – Privind aprobarea execuției bugetare pe trimestrul III al anului 2019
- Hotărârea 24 – Privind aprobarea studiului de fezabilitate pentru obiectivul „Extindere rețea alimentare cu apă în comuna Adunați, județul Prahova”
- Hotărârea 23 – Privind modificarea și completarea regulamentului de salubrizare al comunei Adunați
- Hotărârea 22 – Privind stabilirea normelor de utilizare a sălii de sport din localitate
- Hotărârea 21 – Privind aprobarea rectificării bugetului local al comunei Adunați pe anul 2019
- Hotărârea 20 – Privind aprobarea majorării capitalului social al societății comerciale APA Servicii Publice Adunați SRL
- Hotărârea 19 – Privind aprobarea achiziționării unui utilaj multifuncțional pentru întreținerea drumurilor locale
- Hotărârea 18 – Privind aprobarea realizării unui parc fotovoltaic pentru alimentarea cu energie electrică a obiectivelor publice
- Hotărârea 17 – Privind aprobarea regulamentului de organizare a activităților recreative pentru copii
- Hotărârea 16 – Privind aprobarea rectificării bugetului local pe anul 2019 și alocarea de fonduri pentru sărbătorile de iarnă
- Hotărârea 15 – Privind modificarea structurii organizatorice a aparatului administrativ al primăriei
- Hotărârea 14 – Privind aprobarea înființării unui centru de informare turistică
- Hotărârea 13 – Privind aprobarea acordării de subvenții pentru producătorii agricoli locali
- Hotărârea 12 – Privind aprobarea construirii unei noi săli de clasă pentru școala din satul Provița
- Hotărârea 11 – Privind revizuirea Planului Urbanistic General al comunei Adunați
- Hotărârea 10 – Privind aprobarea strategiei de dezvoltare locală pentru perioada 2020-2024
- Hotărârea 9 – Privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Adunați pe anul 2020
- Hotărârea 8 – Privind înființarea unei asociații de dezvoltare intercomunitară pentru gestionarea deșeurilor
- Hotărârea 7 – Privind aprobarea proiectului de reabilitare a rețelei de iluminat public
- Hotărârea 6 – Privind modificarea tarifelor pentru serviciile de salubrizare
- Hotărârea 5 – Privind implementarea unui program local de sprijin pentru familiile defavorizate
- Hotărârea 4 – Privind aprobarea unui parteneriat cu județul Prahova pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere
- Hotărârea 3 – Privind aprobarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea școlii generale
- Hotărârea 2 – Privind aprobarea unui program de sprijin pentru elevii din comuna Adunați
- Hotărârea 1 – Privind aprobarea unui proiect de investiții în infrastructura sanitară
- Hotărârea 1 – Privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului Local al comunei Adunați pe perioada ianuarie – martie 2018
- Hotărârea 2 – Privind organizarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat din comuna Adunați, pentru anul școlar 2018-2019
- Hotărârea 3 – Privind stabilirea taxelor de închiriere pentru spațiile și obiectele de inventar din incinta Căminului Cultural din comuna Adunați pentru anul 2018
- Hotărârea 4 – Privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local pe anul 2018, ce vor fi executate de către beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat
- Hotărârea 5 – Privind implementarea proiectului extindere și modernizare drum comunal DC 112 în comuna Adunați, județul Prahova
- Hotărârea 6 – Privind stabilirea salariului de bază pentru funcția publică de conducere „Arhitect Șef”
- Hotărârea 7 – Privind acoperirea definitivă a secțiunii de dezvoltare și funcționare a bugetului local din excedentul anului precedent al comunei Adunați
- Hotărârea 8 – Privind aprobarea numărului de asistenți personali ai persoanelor cu handicap grav pentru anul 2018
- Hotărârea 9 – Privind aprobarea bugetului local al comunei Adunați pe anul 2018 și estimările pe anii 2019-2021
- Hotărârea 10 – Privind aprobarea utilizării excedentului bugetar din anul 2017 în anul 2018
- Hotărârea 11 – Privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici și a documentației faza studiu de fezabilitate, aferentă obiectivului de investiții „Construire sediu Primărie în comuna Adunați, județul Prahova”
- Hotărârea 12 – Privind aprobarea asigurării cofinanțării obiectivului de investiție „Construire sediu Primărie în comuna Adunați, județul Prahova”
- Hotărârea 13 – Privind implementarea proiectului extindere și modernizare drum comunal DC 112 în comuna Adunați, județul Prahova
- Hotărârea 14 – Privind aprobarea asigurării cofinanțării obiectivului de investiție „Extindere și modernizare drumuri în comuna Adunați, județul Prahova”
- Hotărârea 15 – Privind aprobarea rectificării bugetului local al comunei Adunați pe anul 2018 și estimările pe anii 2019-2021
- Hotărârea 16 – Privind aprobarea regulamentului cadru privind procedura de vânzare a bunurilor mobile din domeniul privat al comunei Adunați, județul Prahova
- Hotărârea 17 – Privind aprobarea regulamentului privind măsurile de utilizare a focului deschis și a fumatului pe teritoriul comunei Adunați
- Hotărârea 18 – Privind aprobarea planului pentru asigurarea resurselor umane, materiale și financiare destinate prevenirii și gestionării situațiilor de urgență pe anul 2018
- Hotărârea 19 – Privind declararea de interes local a obiectivelor de investiție „Amenajare loc de joacă pentru copii; Construire secție confecții textile; Amenajare accese”
- Hotărârea 20 – Privind aprobarea Programului de investiții pe anul 2018, cu finanțare din surse proprii și Fond II D
- Hotărârea 21 – Privind înființarea Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Adunați
- Hotărârea 22 – Privind aprobarea statului de funcții și organigramei Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Adunați
- Hotărârea 23 – Privind aprobarea participării comunei Adunați la Programul Național de Dezvoltare Locală pentru obiectivele de investiții
- Hotărârea 24 – Privind aprobarea înființării postului de inspector achiziții publice în cadrul aparatului de specialitate al Primarului
- Hotărârea 25 – Privind rectificarea bugetului local al comunei Adunați pe anul 2018
- Hotărârea 26 – Privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului comunei Adunați
- Hotărârea 27 – Privind aprobarea concesionării unui teren în suprafață de 150 mp pentru construirea unui spațiu de depozitare
- Hotărârea 28 – Privind aprobarea contribuției pentru susținerea activității unei asociații de dezvoltare intercomunitară
- Hotărârea 29 – Privind aprobarea bilanțului contabil pentru anul 2017 și contul de execuție a bugetului local pe anul 2017
- Hotărârea 30 – Privind aprobarea acordului de asociere cu alte unități administrativ-teritoriale în vederea realizării unui proiect comun
- Hotărârea 31 – Privind aprobarea încheierii unui contract de colaborare pentru derularea unor proiecte culturale
- Hotărârea 32 – Privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru personalul din cadrul Primăriei Adunați
- Hotărârea 33 – Privind stabilirea contribuției pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizare rețea apă”
- Hotărârea 34 – Privind aprobarea asocierii comunei Adunați cu alte UAT-uri pentru realizarea unui proiect integrat
- Hotărârea 35 – Privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local al comunei Adunați
- Hotărârea 36 – Privind alocarea de fonduri pentru susținerea unor activități sportive locale
- Hotărârea 37 – Privind aprobarea realizării unui proiect pentru modernizarea infrastructurii educaționale din comuna Adunați
- Hotărârea 38 – Privind aprobarea realizării unui proiect de extindere a rețelei de canalizare din comuna Adunați
- Hotărârea 39 – Privind aprobarea unui parteneriat cu o organizație non-guvernamentală în vederea desfășurării unor programe sociale
- Hotărârea 40 – Privind aprobarea documentației tehnico-economice pentru un proiect de modernizare drumuri
- Hotărârea 41 – Privind stabilirea tarifelor pentru serviciile publice de apă și canalizare în comuna Adunați
- Hotărârea 42 – Privind aprobarea alocării fondurilor pentru realizarea unui studiu de fezabilitate pentru proiectul „Modernizare rețea electrică”
- Hotărârea 43 – Privind modificarea Regulamentului privind regimul juridic al terenurilor situate în intravilan
- Hotărârea 44 – Privind aprobarea organizării unor evenimente culturale pentru promovarea tradițiilor locale
- Hotărârea 45 – Privind aprobarea realizării unui proiect pentru modernizarea iluminatului public stradal
- Hotărârea 46 – Privind stabilirea normativelor pentru cheltuielile de întreținere și funcționare a instituțiilor publice din comuna Adunați
- Hotărârea 47 – Privind aprobarea înființării unui centru de zi pentru copiii din comuna Adunați
- Hotararea 27 PRIVIND APROBAREA INTELEGERII DE COOPERARE SI INFRATIRE INTRE COMUNA ADUNATI, JUDETUL PRAHOVA DIN ROMANIA SI SATUL LOGANESTI, RAIONUL HINCESTI DIN REPUBUCA MOLDOVA
- Hotararea 46 PRIVIND STABILIREA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL 2018
- Hotararea 47 PRIVIND MODIFICAREA ORGANIGRAMEI SI A STATULUI DE FUNCTII ALE APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI ADUNATI SI AL SERVICIILOR PUBLICE AFLATE IN SUBORDINEA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI ADUNATI
- Hotararea 25 PRIVIND VALIDAREA MANDATELOR CONSILIERILOR ALESI IN URMA SCRUTINULUI DIN DATA DE 05 IUNIE 2016
- Hotararea 28 PRIVIND ALEGEREA VICEPRIMARULUI COMUNEI ADUNATI
- Hotararea 29 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI SI COMPONENTEI COMISIILOR DE SPECIALITATE
- Hotararea 30 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE AL CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI ADUNATI
- Hotararea 32 PRIVIND MODIFICAREA HCL ADUNATI NR. 29 DIN 24.06 2016 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI SI COMPONENTEI COMISIILOR DE SPECIALITATE
- Hotararea 39 PRIN CARE SE IA ACT DE DEMISIA CONSILIERULUI LOCAL RINCIOAGA CRISTINA – ELENA SI VACANTAREA MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL
- Hotararea 43 PRIVIND VALIDARE A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI SUPEALA ION MEMBRU PNL